Povratna informacija: konkretna, empatična, pravovremena
Povratna informacija: konkretna, empatična, pravovremena
Od rođenja koristimo povratnu informaciju za prilagodbu, razvoj, učenje. Od roditeljskog osmjeha ili mrštenja, preko prvih konflikata u parku oko igračke, ocjena u školi, razgovora s mentorom ili šefom, sve te povratne informacije su dragocjene za upoznavanje sebe i svog utjecaja na okolinu.
Kako dati i primiti korisnu povratnu informaciju? Kada? Napisane su tisuće stranica o tehnikama davanja povratne informacije. Kada pomislimo da se o toj temi nema što više za reći, izroni neka nova spoznaja.
Znamo da je korisna povratna informacija konkretna, usmjeravajuća, a istovremeno empatična i taktična. Ukoliko nedostaje konkretnosti – nećemo je moći iskoristiti za promjenu i učenje. Ukoliko nedostaje empatičnosti – odbacit ćemo je kao zlonamjernu, jer će nas povrijediti.
Prije pandemije isprobali smo aplikaciju Apprais.ly i oduševili se jednostavnošću koja omogućuje davanje i primanje povratne inforamcije u timu i to u realnom vremenu.
Ukoliko ste već isprobali 360 feedback u svojoj organizaciji i vidjeli koristi od tog procesa, Apprais.ly vam omogućuje kontinuiranu povratnu informaciju koju zaposlenici mogu zatražiti sami, onda kad im najviše treba.
Ukoliko želite promovirati kulturu feedbacka u timu, isprobajte Apprais.ly. Javite se za demo😊